Ćwiczenia na pośladki i uda

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Każda z nas marzy o jędrnych udach i zgrabnych pośladkach, ale nasze marzenia zaostrzają się właśnie w okresie zbliżającego się lata. Wówczas pragniemy nadać ciału nieskazitelnego wyglądu, by móc latem zachwycać męskie oczy i wzbudzać zazdrość wśród innych kobiet. Sekretem pięknych nóg i pośladków są oczywiście ćwiczenia. Musimy jednak wiedzieć jakie ćwiczenia wykonywać, by wpływały pozytywnie na wskazane partie ciała. Dodatkowo można stosować balsamy czy kremy ujędrniające, niestety bez wykonywania ćwiczeń nie przyniosą one większych rezultatów.

Poniżej przedstawiamy najskuteczniejsze ćwiczenia ujędrniające pośladki i uda:

– przysiady (odgrywają bardzo ważną rolę w kształtowaniu i wzmacnianiu mięśni pośladków i ud),

– ćwiczenia na leżąco (kształtują nie tylko uda ale także mięśnie brzucha). Istnieją dwa rodzaje tych ćwiczeń. Pierwsze polega na wygodnym ułożeniu się na boku z obiema wyprostowanymi nogami. Tę leżącą na górze podnosimy na wysokość 15cm i przez ok. 5-10 sekund wykonujemy obroty najpierw w jedną stronę, a później w drugą. Po czym zmieniamy nogi. Drugie ćwiczenie polega na wygodnym ułożeniu się na jednym boku również z wyprostowanymi nogami. Podnosimy nogę leżącą na górze stawiając całe podłoże stopy tuż przy kolanie drugiej nogi. Wracamy do pozycji wyjściowej. Po kilku powtórzeniach zmieniamy nogę.

– ćwiczenia w podporze przodem (podpór przodem to podpieranie się rękami przy klękaniu na obu kolanach). Nogi ugięte w kolanach podnosimy do góry na ok. 50cm, po czym prostujemy, trzymamy je w takiej pozycji 3 sekundy, po czym uginamy i wracamy do pozycji wyjściowej.

– wstępowanie czyli wybijanie się w górę nogą umieszczoną na podwyższeniu (np. na krześle) i zamienianiu w powietrzu nóg. Takie ćwiczenie wykonujemy wchodząc po schodach i przeskakując co 2-3 stopnie. Jest to idealne ćwiczenie zarówno na uda jak i pośladki.

Polecamy  Piękne i zdrowe paznokcie

Sekretem skuteczności ćwiczeń jest oczywiście systematyczność w ich wykonywaniu. Dlatego dla uzyskania zadowalającego efektu nie wolno nam się zniechęcać. Pamiętajmy, że aktywność fizyczna jest niezbędna nie tylko dla idealnej sylwetki, ale także dla naszego zdrowia.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*